top of page

Dostawa i zwroty

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?

KROK 1.
Starannie zabezpiecz i zapakuj produkt, najlepiej wykorzystując to samo opakowanie, w którym został wysłany.
Pamiętaj, że wszystkie produkty powinny być zwrócone w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie akcesoria, np. ściereczkę do czyszczenia, etui, certyfikat autentyczności, itp. oryginalnie załączone przez producenta.

KROK 2.

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki.
Ważne, aby wysłać go wraz ze zwracanym produktem/produktami, gdyż to na jego podstawie jesteśmy w stanie przetworzyć Twój zwrot w chwili, gdy znajdzie się on w naszym magazynie.
Potrzebujesz nowego formularza zwrotu?
POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

 

KROK 3.

W chwili, gdy Twoja paczka będzie już gotowa, wyślij ją do nas pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej do naszego punktu odbioru w:

CIESZY OCZY - Pracownia Optyczna
Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, Polska

81 448 07 63

*Wybrany przez Ciebie sposób zapakowania i wysyłki paczki musi być bezpieczny. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostaną uszkodzone lub zagubione w drodze do nas.

Krok 4. 
Bądź cierpliwa/y.
Doręczenie przesyłki zwrotnej do naszego magazynu i jej przetworzenie może zająć do 10 dni roboczych.

Następnie po otrzymaniu paczki zwrotnej rozpoczniemy procedurę pełnego zwrotu środków.
Pamiętaj, że proces ten może zająć od 2 do 5 dni roboczych zanim środki wpłyną na Twóje konto. Czas ten zależy od wybranej przez Ciebie metody płatności, rodzaju konta czy polityki Twojego banku.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub drogą mailową.
 

81 448 07 63

info@optyk.pl
 

Dostawy i Płatność

Jakie mamy formy dostawy?

Dostępne są dwie opcje dostawy:

  • dostawa do paczkomatu Inpost

  • dostawa kurierem DPD

Jakie są koszty dostawy?
 

  • Dostawa do paczkomatów inPost dla zamówień - 15 zł

  • Dostawa kurier DPD dla zamówień do 500 zł - 15 zł

  • Dostawa kurier DPD powyżej 500 zł - 0 zł

Gdzie mogę odebrać zamówienia?

Zamówienia możesz odebrać w naszym salonie na ul. G. Narutowicza 13   81 747 15 12

jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

W momencie przekazania zamówionego towaru firmie kurierskiej, otrzymasz e-mail wiadomość o wysyłce zakupionych towarów wraz z informacją o kurierze oraz numerze przesyłki. 

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas realizacji jest uzależniony od dostępności produktu. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia wysyłamy paczkę  w ciągu 2 dni roboczych. Dostawa na terenie Polski 5-7 dni roboczych. 

Jakie są dostępne formy płatności? 

Dostępne są następujące formy dostawy:

  • Płatność elektroniczna PayU:

  • PayPal

  • Płatność przy odbiorze towaru.

bottom of page